Hej

Vilken fantastisk dag! Har verkligen haft en underbar dag med sol och värme. Eftersom jag är ledig nu fram tills vecka 22 har jag rätt så mycket fritid. Jag hjälpte till och med min käre far att rensa bland alla blommor. Min lilla kompis Jessie var här en stund också och vi hade allmänt trevligt. Yes livet leker. Nu är sommaren verkligen här.
Imorn ska jag förbi skolan och fixa lite till tidnigen med Clara, sen eventuellt titta på när Jessie har uppvisning på stan. Hoppas jag kan klämma in en liten soltimme också. Längtar efter lite grillning i helgen också.

Haha jag fick till en superbra bild på när Jessie sover som en gris i min soffa men tyvärr hittar jag inte sladden så att jag kan föra över bilden. Crap.
Slänger upp en bild på big head istället. Zorina/älg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0