HEJ

Såg precis en fluga ta ett självmord. Gick rakt in i ett eluttag och en liten gnista blottade sig. Stackars fluga, men jag förstår honom, skulle också ta självmordet om jag var sist kvar på hela jordklotet.

Idag har det inte hänt så mkt intressant faktiskt. Jo matten går ju som en dans. Ägiigt.

Min lillebror går loss på dessa helvetes XD-smilis:
( jag hade varit hemma en timme, ludde skickar ett sms:)

Ludde: Var är du? XD
jag: hemma, harru inte märkt det?
L: XD neej XD när kom du hem? :P ( wow! P-gubbe)
jag: för en timme sen, jag sa ju hej till dig
L: Ofta XD jag sov
Jag: inte alls, hämta en kiwi till mig
L: Okej XD kommer snart XD

Må XD-smilisen hamna i helvetet tillsammans med P-gubbarna

Ska lätt sova nu. PUSSISISISISISSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0