Allthistime

Hej hopp. Sista lediga dagen idag. Och vad har jag gjort med den? Jo jag har tränat idag med min lilla häst. Vilken fin stjärna jag har. Första tävlingen är inbokad nu, den 28 mars i Tranås.

Jag hade tänkt att plugga lite idag, men jag känner att det inte kommer bli så för jag är aldelles för lat. Lär väll fastna framför Point Pleasent eller nått. Jag är lite hungrig också.

Imorn tänkte jag nästan ta skinnjackan. 4 plusgrader har ju gud besämt att det ska vara idag så det ser ljust ut faktiskt.
Jag har även gått emot en knapp på min dator som gör att allting har blivit förstorat. Ytterst irriterande.

Förresten, har upptäckt att fler besökare har hittat hit. WELCOME !



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vem vet, våren kanske är på väg?:)

2010-02-28 @ 16:10:10
Postat av: Annää

Äntligen någon som kollar på Point Pleasent! Trodde jag var ensam om det;)

2010-02-28 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0