091007

Hemma nu. Skolan var slappisch idag, som vanligt om man säger så. Slutade klockan 11 egentligen men vi skulle ut o fota framsidan på vår coola tidning. Efter det gick vi och fikade. Redigt fint var det. Nu kanske jag ska.. rida? Sen kanske göra engelska? Och titta på Greys Anatomy. Japp så får det bli, nånstans ska jag äta med men det brukar inte vara nåt problem.
Jag en fin bild på mina kompisar men min dator har bestämt sig att vara den segaste på den här planeten så det blir inget med det.

Kommentarer
Postat av: jessie

men jag tycker du har ett jätteslappt schema!? :O:O:O vi har inte det :( men men, & du har liiite lite bilder gumman :O ^^ älskiiij<3<3

2009-10-07 @ 18:31:24
URL: http://onlyheaven.blogg.se/
Postat av: jessie

svar: men gå ifrån den och gör ngtannat så länge då! ^^ men men, jag är supersnäll mot min papppa :) läs på min blogg ^^ ! och du, jag har typ fullt upp i helgen :(! <3<3<3<3

2009-10-08 @ 17:51:54
URL: http://onlyheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0