091004

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Igår va jag med Jessica Davidsson-stans underbaraste människa. Hon sov här och trot eller ej men vi gick o la rätt tidigt. Skulle ju tävla idag och upp tidigt. Så idag följde hon med mah till tävlingen. Eeeh jag vart as nöjd egentligen över Zorina o mig men sen när jag fick poängen så blev ja sååå aaarg och besviken. Domaren dömde ner mig IGEN. Jaja, bara att ta nya tag :D men jag hade världens bästa hästskötare! Som dessutom är rätt så hästrädd men det märktes inte :D

NU ska jag göra klart artikeln. Till tidningen. Ska skicka den till Johan. Yepp.

Och jag kom på en hemsk sak. JAG GLÖMDE KANELBULLENS DAG IGEN! AAAAAAH !!!!!! döda mig långstamt

Kommentarer
Postat av: jessie

hahahhaaa, det var helt underbart! _D jooo, det märktes men men ^^ jag gjorde mitt bästa :D hihihiih x) älskar dig babbbe! :D! <3<3<3

2009-10-07 @ 18:29:52
URL: http://onlyheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0