091001

Igår drog vi in till gulliga motala vi mp2:are. Jag, Hannah, ella o ebba tog 17.14 bussen från linköping och jag trodde aldrig att jag skulle ha hunnit. Vid tio över 5 stog jag vid bankomaten eller hur det stavas för att ta ut pengar när jag ser bussen komma. Och så fick jag panic för att jag fick en känsla av att ja hade glömt mina nycklar nånstans. (ville ju gärna komma in i huset sen) så jag vände upp o ner på väskan, mina fina röda infokomp väska, mitt på rese och jag hittade den! Så sen vare bara att skena till bussen och där var alla mina små vänner så sen hoppa vi på den. Hem till Clara sen, och vi åt så världsgoda nachos. Tack claras mamma. Sen vid 10 kanske, drog vi in till hallen. Riktigt kul var det! Sen skulle vi äta, rätt hungriga, o vi väntade på maten i 1,5 timme. Och jag har aldrig frusit så mycket i hela mitt liv trots skidjackan. Efter det hem till Linnéa för o sova. Klarvaken vid 8. Men det har vart kanoooon !!! har nog några bilder i mobilen men det lägger jag upp senare

Och jag kanske ska städa mitt rum? Jag skulle ju göra det för några dagar sen som jag skrev i nåt inlägg här nere, men jag gjorde aldrig det. Sa bara så för att värka duktigt. Men idag MÅSTE jag göra det. Man kan ju knappt stänga dörren. Meeen nuuu ska jag ÄTAAA!!!!!!! Och fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0