Vad kallas en groda som inte kan hoppa? Hopplös.

Nu har jag precis kommit hem från stockholm. Det har varit en väldigt rolig liten upplevele. Jag brukar ju inte vara där så jätte ofta, och det är grymt svårt att hitta överallt. Det blev en del shopping också. Min käre faster betalade lite smink åt mig så det blev mineralfoundation från i.d vilket ska vara bra säger alla ju. Så vi får väll se. Lite kläder och annat blev det också.  Och det var väldigt kul att få träffa Emme och Fille igen, vilket var grymt länge sen.Ikväll ska jag bara tare lite lugnt. Kom ju hem ganska sent så jag pallade faktiskt inte att ge mig ut. Men hoppas alla får en bra fredagkväll. För det har jag i alla fall (Y):D

 
Och den här filmen är helt galen, så om ni vill ha nåt att skratta åt så, javist





Kommentarer
Postat av: Marcus Leander

Kul att man hittade din blogg och fick läsa lite:D Mycket fin bild på dig också har jag också sett:D jag följer bloggen nu:D pusspuss

2009-09-13 @ 00:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0