Nobody´s perfect

Ännu en Onsdag. Och bara två dagar kvar till helg vilket är ganska skönt eftersom jag är så trött hela tiden, och jag lyckas med allt som man inte ska lyckas med. Jag menar, hur duktig är man om man vaknar med att man har nagellack i hela ansiktet och på armarna? Jo, när man målar naglarna innan man somnar så kan sånt hända. Vad är det för fel på mig? Eller nej, det vill jag inte veta. I alla fall, jag har även kommit in i en "livskris" eftersom jag har kommt på att jag snart är 18 hela ÅR! Det är sjukt ju! Fråga inte varför jag har tänkt på det.

Jag har också lärt mig ett nytt språk (y) det kallas webbdesign och består av koder, koder och åter koder. Jag blir galen, men bra blir det (Y) eftersom jag har fixat ihop en hemsida ( med lite hjälp av Sara L då ) hehe tur att jag har henne  =)

Nu ska jag nog ta och skriva klart spanskan, hmm... eller nae, jag ska äta GLASS <3

Kan det bli bättre? Favoritlåten tillsammans med ett par härliga pojkar. Det här är MIN humor. (y)

Och jag veeet, jag måste ju fixa en header men jag är inte så bra på det....

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA tur jag har DIG, vill säga ja ;)

2009-02-04 @ 20:10:16
Postat av: Sara

oj, glömde visst skriva mitt namn (a)

2009-02-04 @ 20:11:17
Postat av: Anonym

Hahahaha jag skulle göra va som helst för att få rocka loss i den bilen!!

2009-02-04 @ 21:04:23
Postat av: Petra

Hahahaha jag skulle göra va som helst för att få rocka loss i den bilen!!

2009-02-04 @ 21:05:41
Postat av: Linnéa

hahaha, jag säger som petra!

det här gör min dag alltså <33

2009-02-10 @ 12:22:41
URL: http://linneamillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0