Onyttiga klubben

Dagens aktiviteter har faktiskt varit väldigt innehållsrika. Jag kom precis hem från Emelie och är proppmätt. Det blir man alltid efter att ha varit hos henne. Det är ju så det ska va (y) men i alla fall, efter skolan åkte jag till staden och handlade lite stuffs som kan vara nödvändiga. Bland annat två tröjor. Och så lite små saker. Sen mötte jag upp min käre bästavän/syster Emelie, och drog och sola. Och sen hem till henne och äta VOFFLOR. Nu ska jag ta ett äpple, eftersom jag har varit onormalt onyttig på sista tiden "/...... Inte bra.

Och jag ville bara framföra att våran så kallade ASL lärare Maria K kunde ju absolut inte tänka sig att klämma ihop vårat schema så vi skulle ha slutat 12 på fredagar. Nänä, äre så ni ska ha det? Höhö dööh...



Jag, min ko till häst, Grappa och min käre syster/bästevän. DM 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0