Kanon kul

Skrev ju inte igår så jag får väll uppdatera er idag istället om gårdagen. Först igår morse runt 10 åkte Emelie och jag till simhallen och tillbringade nästan hela dagen där, och man kan inte annat än att ha kul med henne. Vid halv 4 var jag hemma, sen fort iväg på dressyrträning med pollen., Det gick helt super ! Jösses, så bra har nog aldrig min häst gått. Efter det åkte jag in till stan och träffade Sara, Karin och Elin och åt på stevies vilket var väldigt kul och trevligt. Tack hörni för en kanonkul kväll!! :D

Nu ska jag nog titta lite på TV och sen SKA jag göra klart spanskan. Jag har skjutit upp det i typ, 1 1/2 vecka nu., Aja, hoppas att ni har haft en trevlig helg, för det har jag haft i alla fall.






Kommentarer
Postat av: karin

hahah Xd vilken fijn bild du ;) haha ;)

2009-02-08 @ 19:06:35
URL: http://imbright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0