Im so happy. You know.

Jösses, jag är fett lycklig. Jag vet inte varför men jag är otroligt pepp på allting just nu och det mesta går som jag vill. ( Bara för att jag har skrivit det här inlägget så kommer allt säkert bara gå utför.) Men det känns skönt att det finns en sån tid i livet också. Plus att när jag kollade i posthögen idag så hade min mormor skickat ett brev. Och där i låg en liten chokladask med helt nötfri choklad.I hjärtform. Jag blev så galet glad ska ni veta. Och pengar också. IIIh fatta hur SVÅRT det är att hitta choklad utan nötter. Jag älskar min mormor.  




Kommentarer
Postat av: Lisa

har du ? :)

2009-02-14 @ 20:25:14
URL: http://liszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0