IDAG var det i alla fall fredagen den 13

Äntligen Fredag. Dagen har varit en aning skrämmande. Ingenting har gått som vi vill och Sara, Linnéa och jag fick lite små panik där ett tag när vår tidningssida strulade hela tiden. INGEN dator ville sammarbeta med oss och inte hissen heller. Otursdag säger jag bara. Men det ordnade sig och så skickade vi ett oerhört charmigt mejl till våran lärare sen. Nu ikväll har jag varit hemma och tagit det vackert. Ätit pizza med far och checkat in Lets Dansa. Snart ska jag dra igång en film och prata med en vän i telefon. Ha en bra fredag. ;D

Hmm, nu vet jag vad jag ska spara pengar till i alla fall: Eller aah, vad tycker `ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0