Happy valentine<3

Tjenna.. nu har jag precis landat hemma vid datorstolen och ska snart pallra mig ut till hästen. I alla fall. Idag är det ju alla hjärtansdag så jag och Sebbe hade tänkt att gå på bio, meeen allt var typ fullbokat så vi skulle tare nån annan dag. Synd tycker jag eftersom Linnéa och Elis skulle se samma film som oss. Men jag känner på mig att min alla hjärtansdag kommer bli väldigt bra i alla fall.

Idag kommer mina föräldrar hem efter två veckor så vem vet vilka överaskningar dom har åt mig när dom kommer hem?


HA EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG

Kommentarer
Postat av: Linnéa

synd att det inte blir bio :(

men glad alla (L)s dag!

2009-02-14 @ 16:23:33
URL: http://linneamillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0