Fredan den 13

Yo. Sitter här med Linnéa och tare lugnt innan naturkunskapen rockar loss. Sen ska jag springa till stan för att hets handla en alla hjärtansdag present. (Y). Ikväll ska jag och Emelie äta god mat och glass till efterrätt, vi ska ha en myskväll helt enkelt. Imorron ska jag på bio och se Valkyria. Eventuellt. Höhö. Som alla flesta vet så bor ju jag hos Emelie denna week och jag skulle bara berätta att veckan har varit kanonkul. Synd bara att det inte är så länge till eftersom mina kära förlädrar kommer hem imoorn.

Men nu ska jag packa mina böcker och skit för att snart ta hissen ner till naturkunskapen. Tjarooo

Ursäkta min otroliga närvaro. Jag är braa på att uppdatera (Y)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gå på bio imorgon! sneeeeeellla:D

2009-02-13 @ 23:09:13
URL: http://linneamillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0